تولید محتوای یادگیری الکترونيکی مبتنی بر الگوي هیجان محور

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: نخستین کنفرانس دانشگاه الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : docx
بازدید : 29 نفر
نویسندگان:
شروان عطایی؛ دانشگاه علم و صنعت ایران، استادیار دانشکده مهندسی راه آهن
ataei@iust.ac.ir
عاطفه نجیبی؛ دانشگاه علم و صنعت ايران، کارشناس مرکز آموزش الکترونیکی
a_najibi@iust.ac.ir
 


چکيده:
محتوای آموزش و یادگیری الکترونیکی چگونه تولید می‌شود؟ مشخصه اصلی یادگیری الکترونیکی چیست؟ معیار ارزیابی محتوای یادگیری مجازی تولیده شده، کدام است؟ برای تولید درس مجازی، چه گام­هایی برداشته می‌­شود و مهمترین بخش حلقه تولید درس مجازی چیست؟ بهترین پیمانکار تولید کننده محتوای یادگیری الکترونیکی، چه مشخصه‌هایی دارد؟ و .... جهت یافتن پاسخ پرسش­هایی از این قبیل، مربوط به نحوه تولید و ارزیابی محتوای یادگیری الکترونیکی، باید ابتدا مدل آموزشی را مبتنی بر نظریه‌های یادگیری و آموزش و محدودیت‌های فنی و اقتصادی پیاده‌سازی الکترونیکی توسعه داد و بر اساس آن، محتوای آموزشی را تولید نمود. در این مقاله، مبتنی بر تجارب جمع‌آوری شده خلال تولید محتوای آموزش الکترونیکی درس طراحی پل، با بررسی قالب‌های دروس مجازی تولید شده، نظریه‌های یادگیری و آموزش و محدودیت‌های فنی پیاده­سازی، الگوی هیجان محور، برای تولید و ارزیابی اجزای آموزشی الکترونیکی، پیشنهاد شده و مبتنی بر این الگو، فرآیند تولید درس مجازی طراحی پل تبیین گردیده است.


واژه‌هاي كليدي:
فرآیند تولید درس مجازی، الگوی هیجان محور برای تولید محتوای یادگیری الکترونیکی ، آموزش الکترونیکی، مدل یادگیری انسان، درس طراحی پل.



قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.
طراحی سایت