ارزيابي اثربخشي سيستم‌هاي يادگيري الکترونيکي با استفاده از مدل توسعه يافته‌ي پذيرش تکنولوژي، مطالعه موردي: سيستم مودل در مرکز آموزش‌هاي الکترونيکي دانشگاه تهران

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: نخستین کنفرانس دانشگاه الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : doc
بازدید : 23 نفر
نویسنده:
مريم تراهني‌نيا؛ مرکز آموزش‌هاي الکترونيکي دانشگاه تهران
mtarahani@ut.ac.ir
 
 

چکيده:
کي از جالب توجه‌ترين کاربردهاي IT در تحصيلات تکميلي، يادگيري آن‌لاين[1] است. درک شاخص‌هايي که بر رفتار دانشجويان در يک محيط يادگيري آن‌لاين موثر است براي مديران و طراحان آموزشي به تدريج در حال حياتي شدن است که در وفاداري دانشجو و توسعه آتي يادگيري آن‌لاين کاربرد دارد. هدف اين تحقيق شناخت و ارزيابي عوامل موثر بر رفتارهاي دانشجو هنگام به کارگيري سيستم يادگيري آن‌لاين مودل[2] در مرکز آموزش‌هاي الکترونيکي دانشگاه تهران است. مدل تئوريک درک کاربر از ملزومات تکنولوژي و پذيرش تکنولوژي (PRATAM) براي بررسي درک دانشجويان از ملزومات تکنولوژي مورد نياز، سهولت کاربري، مفيد بودن، نگرش دانشجو نسبت به سيستم و گرايش رفتاري هنگام استفاده از سيستم به کار گرفته شده است. نتيجه اين تحقيق نشان مي‌دهد بين رفتار دانشجويان براي استفاده از سيستم و درک دانشجويان از عواملي مانند تکنولوژي مورد نياز و سهولت کاربري و مفيد بودن رابطه وجود دارد.
 

واژه هاي كليدي:
يادگيري آن‌لاين، مدل پذيرش تکنولوژي، سيستم مديريت يادگيري آن‌لاين، مودل.



قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.

 
طراحی سایت