مدیریت ارتباط با مشتری و بقای سازمانی

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : docx
بازدید : 39 نفر
نویسندگان:
لطف اله علی پور  ؛ دانشگاه آزاد اسلامی –جزیره خارک
ندا عبداللهی؛ کارشناس ارشد فناوری اطلاعات
 
     
چکیده:
گذر از اقتصاد سنتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي براي كسب ‌وكار و به ‌تبع آن شدت يافتن رقابت، موجب شده تا مشتري به‌ عنوان ركن اساسي و محور اصلي فعاليت‌هاي سازمان مطرح شود. امروزه رضايتمندي مشتريان، مزیتی رقابتی برای سازمان ها محسوب می شود. در مؤسسات مالي، عامل انساني در قالب خدمت‌گيرنده (مشتري) و خدمت‌دهنده مهمترين منبع سودآوري و كسب درآمد است، لذا نيازمند اعمال تكنيك‌ها و روش‌هاي مديريتي براي حفظ انگيزه آنها به ‌منظور تداوم ارتباطات مطلوب و مستمر در راستاي افزايش سودآوري و بقای سازمانی هستند؛ که مدیریت ارتباط با مشتری یکی از آنهاست. این رویكرد یك استراتژی جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه موسسات مالی و اعتباری و  سازمان‏های خدماتی مانند بانک‏هاست و بیانگر آن است كه تمامی اقدامات و فعالیت‌های سازمانی می‌بایست براساس خواست و نظر مشتری تعریف و انجام شود. مدیریت ارتباط با مشتری، راز بقاء و موفقیت سازمان‏ها در محیط به شدت رقابتی و تغییرپذیر کنونی است. در این مقاله سعی بر آن شده است که نقش مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان، پیش‏نیازها، اهداف و همچنین اثرات اجرایی نمودن آن و نقش محوری مشتری به عنوان رکن اساسی و حیاتی برای بقای  سازمانی مورد مطالعه و بررسی قرارگیرد و در پایان پیشنهاداتی برای اصلاح و بهبود کیفیت خدمات، ارائه شده است.

واژه های کلیدی:
مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری، پیش‏نیازها، بقای سازمانی


قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.


 
طراحی سایت