تحليل رويکردهاي نوين در مديريت اطلاعات کالا و اثرات آنها بر شاخص هاي زنجيره تامين

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : docx
بازدید : 234 نفر
نویسندگان:
رضا قاسمي­ يقين؛ دانشکده مهندسي صنايع، دانشگاه صنعتي اميرکبير، تهران، ايران
(yaghin@aut.ac.ir)
فرهاد کافي؛ مدير پژوهش، مرکز ملي شماره گذاري کالا و خدمات ايران، تهران، ايران
(fkafi@yahoo.com)
احمد غلامزاده؛ مدير عامل، مرکز ملي شماره گذاري کالا و خدمات ايران، تهران، ايران
(gholamzadeh@irancode.ir)
 
 
چکيده:
ايجاد روز افزون کانال هاي توزيع و نقاط ارتباط مشتري و ظهور مشتريان با رفتارهاي پيچيده و منطقي نياز به اطلاعات کالا که قابل بررسي و تصميم گيري باشند در هر مرحله از زنجيره تامين لازم است. مديريت اطلاعات کالا زنجيره ها را قادر مي سازد تا از اطلاعات محصولات بعنوان يک دارايي استراتژيک در بهبود شاخص هاي سود آوري و پاسخ دهي و معيارهاي عملکردي زنجيره تامين بهره گيرند. در اين مقاله با معرفي فرآيندهاي لجستيک کالا، نگرش هاي نوين مديريت يکپارچه اطلاعات کالا شامل خودکار سازي داده ها، تعامل پذيري، کيفيت داده ها و نرم افزارهاي کدخوان تلفن هاي همراه مورد تحليل و بررسي قرار مي گيرند و مدلي شماتيک براي آن ارائه مي گردد. در نهايت به ايران کد و اثرات آن بر کسب و کار و مديريت اطلاعات، بعنوان مصداق مدل ارائه شده در زنجيره تامين داخل کشور و اثرات آن در استراتژي بلوغ داده اي زنجيره اشاره مي شود.
 
واژه‌هاي كليدي:
زنجيره تامين الکترونِيکي، لجستيک کالا، مديريت اطلاعات کالا، مديريت تعاملات، خود کار سازي داده
 


قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.

 
طراحی سایت