کیفیت خدمات الکترونیک : مفاهیم، مدلها و ارائه یک مدل مفهومی

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : docx
بازدید : 247 نفر
نویسنده:
شهريار ايرواني؛ مهندس صنايع و دانشجوي كارشناسي ارشد مديريت صنعتي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد
Shahriar.iravani@gmail.com


چکیده:
رشد خدمات بر پایه اینترنت، روش تعامل شرکتها با مشتریان را دگرگون نموده است. ارائه خدمات مطلوب از طریق وب سایت، یک استراتژی ضروری برای موفقیت می باشد. به منظور ارائه خدمات با کیفیت، مدیران سازمان باید دریابند که ویژگیهای مورد انتظار مشتریان از خدمات الکترونیک چیست. این مطالعه با مرور تعاریف، مفاهیم و مدلها در زمینه کیفیت خدمات الکترونیک، یک مدل مفهومی در این زمینه ارائه می نماید. با بررسی 9 مدل مشهور در زمینه کیفیت خدمات الکترونیک بین سالهای 2000 تا 2007  و مقایسه ابعاد مشترک مدلها، در نهایت مدلی6 بعدی ارائه می شود که شامل ابعاد راحتی استفاده، امنیت، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، کیفیت اطلاعات و زیبایی ظاهری سایت می باشد

واژه های کلیدی:
خدمات، اینترنت، تجارت الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک
 


قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.

 
طراحی سایت