بررسی کیفیت رابطه B2C و عوامل موثر در خرید مجدد

منتخب

توضیحات کوتاه

ارائه شده در: هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی

مشخصات فایل

قیمت : 2000 تومان
نوع فایل : pdf
بازدید : 130 نفر
نویسنده:
هژبر خضرایی آگاهی دار
h-khazraee@agri-bank.com


چکیده:
در این مقاله فاکتورهای کیفیت ارتباط آنلاین و عوامل موثر بر خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتریان بررسی میشود.
در خرید اینترنتی مشتریان انتظارات قبل از خرید خود را با نتایج واقعی خریدشان مقایسه میکنند. بنابراین اعتماد به
صورت مستقیم یا غیرمستقیم در سودآوری موثر است. همچنین اعتماد در دراز مدت باعث وفاداری میشود که تحت تاثیر
آن رضایت بوجود می آید. بنابراین میتوان رفتار مشتری را در سه مرحله قبل از خرید، خرید و بعد از خرید بررسی کرد.

واژه های کلیدی:
خرید اینترنتی B2C ، اعتماد، رضایت، خرید مجدد، وفاداری



قیمت این مقاله 2000 تومان می باشد که می توانید بصورت آنلاین پرداخت کرده و دریافت نمایید.
برای خرید بر روی کلید خرید و دانلود در زیر کلیک نمایید و سپس بر روی کلید تکمیل و پرداخت خرید کلیک نمایید. بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ، فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود.

 
طراحی سایت